cerpen tolong jangan buat saya macam ni

Kak Jan angkat kening bila aku sekadar mengikut langka bos sementara ni masuk. Iya saya tau kak tapi kalau saya membuka jilbab pas kerja lalu ajal saya datang bagaimana.


Sebuah Istikharah Cinta Cerpen

Ini tak betul Ingin sekali aku menjerit di situ tetapi kerana aku.

. Kata Khatty sambil menghentak-hentakkan kakinya di lantai. Tolong jangan buat macam ni pada Ain dan pada aku. Di hadapannya Danial Farhan masih merayu penuh harapan.

Aku sepuk kepala kang. Saya merayu Mikael terkejut. Aku sebenarnya sudah memegang status ISTERI ORANG.

Tolonglah hentikan semua ini. Tak bolehdia merintih pilu. Siapa pulak perempuan ni.

Abang buat ni lepas abang dapat tahu saudara mara Nayla cakap Nayla gadis liar. Dah macam budak-budak minta. Dia tak boleh tinggalkan saya macam ni.

Boleh pulak mamat haprak ni diam macam patung pulak. Abang tak ada maksud nak tipu sayangabang. Anyway this is my first cerpen.

Jangan fikir aku telah terlanjur. Dengan nada tegas abang rambut afro tu sua gitar dekat aku. Nak tak nak aku terpaksa capai dan di galas gitar tu di belakang.

Bibirnya diketap geram menahan rasa panas yang menerjah dalam hati. Ni semua sebab my best friend punya request suruh buat cerpen dekat dia. You tengok perempuan ni.

Pegang elok-elok sikit kesayangan saya tu. Minta maaf jika berlaku banyak kesilapan dalam tatabahasa kerana ini adalah cerpen pertama saya. Saya dah sayangkan dia.

Erat Ibu Kasih memeluk tubuh Hilmi yang sudah jatuh ke lantai. Saya nak jadi isteri yang solehah Aiman masih lagi senyap. Err I love you.

Indah bangkit menuju ke bilik air dan mengambil wudukNak mandi pagi-pagi macam nimemang Indah tak tahanAgaknya Irfan dah biasa mandi pagi-pagi buta macam ni. Awaktolong jangan tinggalkan sayasaya tak sanggup kehilangan awak tanpa segan silu aku merayu dengan penuh. Sebab saya sayang dia so saya pun buat cerpen ni.

Darling. Mana tahu abang dekat sini. Biarkan aku je yg terang.

Woi jangan diam je la kau tolonglah cakap benda yg betul. Cerpen yang saya tulis semasa SMA dulu ini saya ketik apa adanya agar jiwa remajanya tetap terasa sesuai dengan kalian. Aku garu kepala yang tidak gatal.

Mau bertanggung jawab di akhirat nanti kak Jawab Chisa. Jangan buat macam ni Arif. Tak mungkin kot kau jangan nak buat lawak lahh tak kuasa nak cakap perkataan itu geli lahhAku teringin.

Jangan ikutkan sangat perasaan tu sebab cinta manusia ni kadang-kadang boleh melukakan banyak jiwa tanpa kita sedar tenang sahaja Faizah memberi pandangan. Saya nak hidup dengan dia. Kusut sedikit selendang aku.

Please SyaMaafkan abangJangan cakap macam tu lagiAbang tahuabang silapBibir niRizman memegang bibirnyaTerlalu lantang berbicarasehingga mampu. Terharu dengan kata-kata isterinya. Suka-suka hati je kata kat i macam tu.

Hati Aku Milik Aku. Dausjordan Pranggg bunyi gelas kaca pecah terjatuh. Aiza minta maaf sangat-sangat Ujarku kaget.

Aiza takkan rampas hak akak. Okay saya akan buat Fizz cakap I love you pada Saya Gelak dia. Encik tolong jangan buat macam ni dekat abang saya.


Cerpen 10 Pdf


Merah Bee S Blog Cerpen Yes Saya Suka Awak


Pdf The Second Rise Of Minangkabau S Publishers From West Sumatera To Java P 45 53 Anggun Gunawan Academia Edu


Isteri Tak Mampu Layan Aku Pada Malam Pertama Aku Tak Tahan Dah Info Rakyat


Furyon Gravitas Manta Ray Pictures


Paus Gagal Oleh Tok Rimau


Patrick S First Moments Tbt Spongebob Youtube


P6245104 Am7 Animation Galerie Photos


Kompilasi Cerpen Vol Vi By Syamnuriezmil


Di Sini Aku Bercerita Cinta Jangan Pergi


W N Izzaty S Self Pub Books On Goodreads 249 Books


Luahan Rasa Hati Cerpen Jangan Berpaling Dariku


Cerita Tentang Hana


Rose Aleyna Cerpen Cinta Jangan Pernah Berubah


Sayangku Intan Payung Cerpen Aduhai Si Penghuni Hati


Cerita Cinta Suami Isteri


Nor Syima Cerpen Because I Love You


Wirelesscctv Dah Siap Kene Berleter


Blog

Comments

Popular posts from this blog

jabatan hutan negeri sembilan

lembaran kerja sains tahun 3 mewarna gambar

download stiker whatsapp lawak